my bestfriend 4ever

Thursday 8 March 2012

Pertandingan Nasyid Peringkat Wilayah Kuantan














hai ini saya aziera....belakang saya ni masjid chini...saya singgah solat disini sebelum pertandingan nasyid ,tilawah al_quran n syarahan diteruskan ,...






ni group nasyid saya ....saya kenal kan dari kiri dahulu! 2 ketua kumpulan saya dayah,.sebelah kanan saya piekon,..nama glemour kat sekolah uhuhu,..n sorang lagi aminah...dan yg boy ni pemain muzik saya, naim n fitri!


ni dia naim, mail n fitri pemain muzik dalam kumpulan nasyid saya!huhuhu wat2 macho! 








haa tiba juga giliran kami beraksi di pentas....agak gementar berada di depan penonton2 n juri....tapi bengang cgt masa ni kira di sabotag jugak laaa...time persembahan kami mike xelok suara kami kejap ad n kejap xad! memang kami da putus asa cgt2 n xmgharap kami akan mng! ni la last nasyid yg saya join (nasyid peringkat wilayah kuantan) berjaya dapat tempat k _4 

No comments:

Post a Comment