my bestfriend 4ever

Thursday 8 March 2012

Ladang anggur - six kedah






















saya dan nenek tercinta,...nampak x buah anggur yg saya pegang 2 !,...umm sedap tau,..haa mesti nak tau kat mana saya berada masa nie....nie kat six, kedah j..


 


ini pula abah saya yang tercinta,....hensem kan! kami baru balik dari rombongan hantar meminang anak makcik saya....amboi jauhnya laaa,..orang kata sambil myelam minum air,...



















yang ini pula 3 orang adik beradik,...yang tengah2 2 ibu saya yang tercinta...yang belah ibu saya 2, adik ibu no.2 (untie nor)....dan belah kiri ibu ,adik ibu no.7 (untie roha)...ahaha posing j lebih........ibu saya anak yg sulung dari 12 orang adik beradik! lau balik kg perhhh x cukup rumah nenek dgn anak,menantu,cucu n cicit.....macam orang nk kenduri j lagaknya!!



No comments:

Post a Comment